31.08.2023

Компания «УВЛК» выполнила очередной успешный проект - завершен ремонт тепловоза 2ТЭ10У-0482.

Силами команди фахівців компанії «УВЛК» був проведений повний капітальний ремонт тепловозу 2ТЭ10У-0482. Роботи тривали у період з  2022 по 2023 рр.  і здійснювалися відповідно до діючих інструкцій та правил для тепловозів даної серії.

 

Зокрема, було зроблено:

  • повний капітальний ремонт дизелів обох секцій із заміною більшості запасних частин та комплектуючих на нові, в тому числі, шатунно-поршневої групи (підшипникові вкладиші колінчастого валу, поршні, поршневі кільця, циліндрові втулки), а також встановлення нових вузлів та агрегатів, таких як вихлопні колектори, турбокомпресори та інші;
  • повний капітальний ремонт тягових електродвигунів ЭД118 із заміною обмоток якорів, головних та додаткових полюсів, ремонтом остовів, шліфуванням та продорожування колекторів та заміною якірних підшипників і щіткотримачів. Були проведені стендові випробування тягових двигунів під навантаженням;
  • повний капітальний ремонт головного генератора та допоміжних електричних машин із ремонтом якорів, полюсів, заміною підшипників та щіткотримачів;
  • повний капітальний ремонт ходової частини, а саме ремонт рам візків, гальмівної-важільної передачі, гальмівних циліндрів, гідравлічних гасителів коливань і т.д., включно з заміною всіх необхідних запасних частин та комплектуючих;
  • повний ремонт гальмівного та пневматичного обладнання у відповідності до вимог інструкції ЦТ-0058;
  • повне опосвідчення колісних пар із обточкою бандажів та ревізії буксових вузлів 2-го обсягу у відповідності до вимог інструкцій ВНД32.0.07-001-2001 та ЦТ-0165.

 

В ході комплексного капітального ремонту на тепловоз була встановлена нова свинцево-кислотна стартерна акумуляторна батарея типу 32ТН-550Са+ У2 виробництва заводу «Владар», м.Харків.

 

Також командою «УВЛК» була зроблена:

  • заміна електричної проводки, ремонт та часткова заміна на нову електричної апаратури, повний ремонт та реставрація основного та допоміжного пультів управління,
  • виготовлення нових вихлопних труб із фільтруючими сітками,
  • виготовлення нового комплекту зимових зачехлень шахти холодильного пристрою, рихтувальні та капітально-відновлювальні роботи з ремонту шляхоочисників.

 

Додатково були проведенні роботи з капітально-відновлювального ремонту елементів даху обох секцій із використанням нових металоконструкцій, зроблено капітально-відновлювальний ремонт кузовних полос, декоративних планок і накладок. Також було виконано повний капітальний ремонт стін і стелі тепловозу із заміною утеплення та внутрішньої обшивки на нову з високоякісного рифленого алюмінію, Зроблена заміна обичайок, плінтусів та інших декоративних елементів в кабіні управління.

3 (1)

ФАРБУВАННЯ:

Задля якісного і довговічного перефарбування тепловозу, попередньо були проведені роботи із повного зняття старого лакофарбового покриття (до металу) методом комплексного піскоструминного очищення із досягненням загальної чистоти поверхні кузова на рівні між SA1 та SA2 за міжнародним стандартом ISO 8501-1.

 

Далі фахівцями «УВЛК» було виконано нове зовнішнє і внутрішнє фарбування тепловоза високотехнологічними та дороговартісними лакофарбовими матеріалами німецького бренду Lankwitzer Gmbh у відповідності до обраної палітри кольорів та схеми розфарбовування. Тепловоз 2ТЭ10У-0482 пофарбовано у  транспортно-сигнальні відтінки із палітри каталогу RAL К7 Lankwitzer: основний колір тепловоза RAL 5005 – сигнально-синій, що гармонійно поєднується з кольором даху RАL 7042 – транспортно-сірий. Також додано смугу вздовж усієї лінію кузова у кольорі

TE1