1.02.2024

«Украинская грузовая локомотивная компания» выполнила полный капитальный ремонт тепловоза ТГМ6Д 0286

11 років подальшого терміну служби та експлуатації - такий висновок зробила комісія філії НДКТІ УЗ за результатами повного технічного обстеження стану тепловозу ТГМ6Д 0286 після капремонту від “УВЛК”. Рішення комісії підтверджено відповідною документацією, а саме документами про «Технічне рішення щодо продовження терміну служби тепловоза ТР.НДКТІ.2024.02.0286» та «Договір про надання послуг з контролю технічного стану основних несучих конструкцій». Документи вступили в силу у лютому 2024 і діятимуть до 1 лютого 2035 року.

В межах капітального ремонту тепловозу ТГМ6Д 0286 у відповідності до діючих інструкцій та правил для тепловозів даної серії компанія “УВЛК” успішно втілила низку реновацій:

  • повний капітальний ремонт дизеля із заміною 90% запасних частин та комплектуючих на нові, в тому числі, шатунно-поршневої групи (підшипникові вкладиші колінчастого валу, поршневі кільця, циліндрові втулки, клапани та направляючі клапанів і тощо) та встановленням нових вузлів та агрегатів, таких як:

вихлопні колектори, турбокомпресор ТК-23-С01, системи управління регулятором та регулятор-частоти обертів 10ВРН100, валопроворотний механізм, електростартер ПС-УМ та інше;

  • повний капітальний ремонт гідравлічної передачі із заміною 90% запасних частин та комплектуючих на нові, в тому числі встановлення нових вузлів та агрегатів, таких як живильний насос та його вал, рухома муфта, датчики та вентилі та інше;
  • повний капітальний ремонт гальмівного компресора ПК5.25: шліфування колінчастого валу, повна заміна шатунно-поршневої групи (вкладиші, поршні, кільця, шатуни і т.д.), заміна циліндрів, клапанів, вентилятора охолодження;
  • повний капітальний ремонт електричних машин:

допоміжний генератор КГ12,5, електродвигуни типу П21 і П41, оливо та паливо прокачувальних насосів;

  • повний капітальний ремонт ходової частини, а саме:

ремонт рам візків, гальмівної важільної передачі, гальмівних циліндрів, гідравлічних гасителів коливань і т.д. із заміною всіх необхідних запасних частин та комплектуючих; повне опосвідчення колісних пар із обточкою бандажів та ревізії буксових вузлів 2-го обсягу у відповідності до вимог інструкцій ВНД32.0.07-001-2001 та ЦТ-0165;

  • повний ремонт допоміжного обладнання:
  • водооливних теплообмінників дизеля та гідравлічної передачі, паливопідігрівачів, блоку фільтрів тонкого очищення оливи, редуктора приводу головного вентилятора, головний вентилятор та жалюзі холодильного пристрою та їх приводи,
  • здійсноено заміну водяних колекторів та секцій шахти холодильника, приводи та муфти механізмів та агрегатів.
  • повний ремонт гальмівного та пневматичного обладнання у відповідності до вимог інструкції ЦТ-0058.
  • повний капітальний ремонт із заміною утеплення та внутрішньої обшивки стін та потолка, обичайок, плінтусів та інших декоративних елементів в кабіні управління.

TM3

Крім того в межах капітального ремонту тепловозу ТГМ6Д 0286 командою фахівців компанії “УВЛК” було виготовлено та встановлено новий розширювальний бак, також було виконано заміну електричної проводки, ремонт та часткова заміна на нову електричної апаратури, повний ремонт та реставрація основного та допоміжного пультів управління. На тепловоз встановлена нова акумуляторна батарея типу 64V ТНС 450А виробництва заводу «Elhim Iskra JSC», Болгарія.

Відповідно до вимог інструкції ЦТ-ЦВ-ЦЛ-ЦП-0050 було проведено зовнішній огляд і гідравлічні випробування повітряних резервуарів тепловозу. Також для покращення зовнішнього вигляду та умов роботи обслуговуючої локомотивної бригади під час капітального ремонту ТГМ6Д 0286 було виконано модернізацію тепловозу системами світлодіодного освітлення, шляхом заміни заводських ламп накалювання на світлодіодні лампи у буферних ліхтарях білого та червоного кольорів, прожекторах, а також заміна світильників із лампами накалювання на світлодіодні у підкапотному просторі, підкузовному та у кабіні управління.

Крім цього були проведені роботи з повного оновлення зовнішнього та внутрішнього фарбування тепловоза з використанням високотехнологічних, якісних і дороговартісних лакофарбових матеріалів німецького бренду Lankwitzer Gmbh у відповідності до вибраної палітри кольорів та схеми розфарбовування.

Тепловоз ТГМ6Д 0286 пройшов пусконалагоджування та успішні випробування на під’їзних коліях спеціалізованого ремонтного підприємства і був визнаний повністю готовим до експлуатації.

TM2