1.11.2024

Повне відновлення і комплексна модернізація тепловозу ЧМЕ3 4138. «Українська вантажна локомотивна компанія» успішно втілила ще один проект з ремонту рухомого складу.

Команда фахівців «УВЛК» виконала повний капітальний ремонт маневрового тепловозу ЧМЕ3 4138. Усі роботи були проведені у відповідності до діючих інструкцій та правил для тепловозів даної серії. Зокрема, під час комплексу заходів по відновленню і модернізації тепловозу було проведено:

  • повний капітальний ремонт дизеля із заміною 90% запасних частин та комплектуючих на нові, в тому числі, шатунно-поршневої групи (підшипникові вкладиші колінчастого валу, поршневі кільця, циліндрові втулки, клапани та направляючі клапанів і т.д.), турбокомпресора, регулятора частоти обертів, паливної апаратури та інше;
  • повний капітальний ремонт тягового генератора із заміною якірних підшипників, ремонту головних та додаткових полюсів, шліфування та продорожування колектора якоря, заміні ізоляторів, щіткотримачів та щіток;
  • повний капітальний ремонт тягових двигунів ТЕ006 та двохмашинного агрегату DT701/706 із ремонтом якорів, головних та додаткових полюсів, ремонтом колекторів, ремонтом щіткотримачів та їх компонентів;
  • повний капітальний ремонт гальмівного компресора К2Лок-1;
  • повний капітальний ремонт ходової частини, а саме ремонт рам візків, гальмівної-важільної передачі, гальмівних циліндрів, гідравлічних гасителів коливань і т.д. із заміною всіх необхідних запасних частин та комплектуючих;
  • повне опосвідчення колісних пар із заміною бандажів та ревізії буксових вузлів 2-го обсягу у відповідності до вимог інструкцій ВНД32.0.07-001-2001 та ЦТ-0165;
  • повний ремонт допоміжного обладнання: капітальний ремонт шахти холодильного пристрою із заміною водяних колекторів та секцій охолодження, верхніх та бокових жалюзі холодильного пристрою та їх приводів, гідромеханічного редуктора, приводних валів з муфтами головного вентилятора і гідромеханічного редуктора, ремонт вентиляторів охолодження основного та додаткового контурів охолодження;
  • повний ремонт ударно-зчіпних пристроїв у відповідності до вимог Стандарту СТП 04-105:2018;
  • повний ремонт гальмівного та пневматичного обладнання у відповідності до вимог інструкції ЦТ-0058;
  • повний капітальний ремонт із заміною утеплення та внутрішньої обшивки стін та потолка, обичайок, плінтусів та інших декоративних елементів в кабіні управління.

2

Крім цього, в ході ремонтних робіт були виготовлені і встановлені нові розширювальні баки, а також встановлено нову акумуляторну батарею типу 56ТН-150саУ2 виробництва заводу «Владар», Болгарія. Спеціалістами «УВЛК» була виконана повна заміна високовольтної та низьковольтної електричної проводки, ремонт та часткова заміна електричної апаратури на нову, здійснено повний ремонт та реставрація основного та допоміжного пультів управління, а також виготовлено повний комплект нових трубопроводів водяної, оливної, паливної та пневматичної систем.

Під час капітального ремонту ЧМЕ3 4138 проводилися гідравлічні випробування повітряних резервуарів у відповідності до вимог інструкції ЦТ-ЦВ-ЦЛ-ЦП-0050. Тепловоз пройшов пусконалагоджування та випробування на під’їзних коліях спеціалізованого ремонтного підприємства компанії «УВЛК».

За для якісного оновлення і модернізації тепловозу були виконані роботи з повного зовнішнього та внутрішнього фарбування високотехнологічними та дороговартісними лакофарбовими матеріалами німецького бренду Lankwitzer Gmbh у відповідності до вибраної палітри кольорів та схеми розфарбовування. Для цієї роботи застосовувалося новітнє обладнання німецького бренду Wagner, а саме вимірювачі густини, шланги та безповітряні фарбувальні апарати, які забезпечують нанесення лакофарбового матеріалу під високим тиском без повітря. Важливою перевагою такого безповітряного методу фарбування є його економічна ефективність за рахунок меншої витрати матеріалів та можливості фарбування більших площ за коротший проміжок часу. Також це забезпечує підвищену якість фарбування у порівнянні з пневматичним розпиленням і подовжує стійкість та витривалість фарби під час подальшої експлуатації рухомого складу.

Після завершення всіх зазначених ремонтних і відновлювальних робіт у травні 2023 року тепловоз пройшов обстеження технічного стану основних несучих конструкцій (рами кузова та рами візків) спеціалістами ТОВ НВП «УКРТРАНСАКАД», м.Дніпро. За результатами цього обстеження експертною компанією було видано технічне рішення на продовження строку служби тепловоза на 6 років, яке є чинним до квітня 2029 р.

Нині тепловоз ЧМЕ3 4138 повністю готовий до експлуатації. Вся документація про продовження терміну служби тепловозу — «Договір про надання послуг з контролю технічного стану основних несучих конструкцій» і «Технічне рішення щодо продовження терміну служби тепловоза УТА-15-23/С від 09.05.2023р.», є у наявності.

Цей проект став ще одним прикладом високого професіоналізму і фаховості команди «УВЛК». У найближчий період в планах компанії додаткова модернізація та дооснащення ремонтного майданчика, збільшення штату працівників, що надасть можливість втілювати ремонти будь-якої складності на найвищому рівні та у більш швидкі терміни.

Співпраця з «Українською вантажною локомотивною компанією» це завжди гарантія якісного результату і найкращі умови для наших постійних і нових клієнтів.

1