17.09.2021

Локомотивний парк Української вантажний локомотивної компанії поповнився чотирма новими маневровими тепловозами

Преобретением УВЛК стали два тепловози ТГМ-4 і два тепловози ТГМ-6.

tgm4
ТГМ4 (односекційний) потужністю 599кВт (814 л.с.) і кузовом капотного типу, має одну кабіну машиніста, пристосовану для управління однією особою, модернізовану гідропередачу з 2ма режимами, що відключається привід компресора.
Передача — гідравлічна, з двома гідротрансформаторами
Привід рушійних осей — груповий, через карданні вали і осьові редуктори
Візки — двовісні з балансирним підвішуванням і роликовими буксами. Колісні пари - з суцільнокатані колесами
Широкі колії — 1520 мм
Габарит по ГОСТ 9238-83 - О2-ВМ
Осьова формула — B-B
Службова маса — 80 ± 3% 68 ± 3% т.
Навантаження від колісної пари на рейки, кН (тс) - 196 ± 3% (20 ± 3%) 167 ± 3% (17 ± 3%)

Сила тяги рушанні з місця на маневровому режимі — 313,6 (32) 266,6 (27) кН (тс): 
Дотична сила тяги тривалого режиму:

на маневровому режимі при швидкості 9 км / год - 160,7 ± 1,5 (16,4 ± 1,5%) кН (тс)
на поїзному режимі при швидкості 18,4км / год - 78,4 ± 1,5 (8,0 ± 1,5%) Конструкційна швидкість, км / год: - 32/65

Мінімальний радіус горизонтальної кривої, прохідною тепловозом — 40 м
Марка дизеля (позначення по ГОСТ 10150-88) - 211Д-3М (6ЧН21,21)
Питома витрата палива тепловозом при номінальній потужності дизеля — 214 ± 11 (157 + 8) г / кВт * год (г / к.с. * год)
Габаритні розміри тепловоза ТГМ 4:
довжина по осях автозчепів - 13100 мм
ширина - 3130 мм
висота (максимальна) - 4360 мм
Запаси:
палива — 2720 кг
піску — 900 кг

tgm6

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТГМ-6:
Потужність тепловоза по дизелю — 883 (1200) кВт (к. С)
Службова маса (при 2/3 запасу палива і піску) — 90 ± 3% т
Статичне навантаження від колісної пари на рейки (при 2/3 запасу палива і піску) -220,5 (22,5) ± 3% кН (тс)
Сила тяги:
при рушанні з місця на маневровому режимі - 352,8 (36,0) ± 1,5% кН (тс)
при рушанні з місця на оездном режимі - 234,2 (23,9) ± 1,5% кН (тс)
Швидкість тривалого режиму при ККД гідропередачі 75%:
на маневровому режимі - 232,3 (23,7) ± 1,5% кН (тс)
на поїзному режимі - 113,7 (11,6) ± 1,5% кН (тс)
Швидкість тепловоза (при нових бандажів), м / с (км / год):
конструкційна:
на маневровому режимі - 10,1 (36,3) ± 1% кН (тс)
на поїзному режимі - 20,6 (74,2) ± 1% кН (тс)
тривалого режиму при ККД гідропередачі 75%:
на маневровому режимі -2,5 (9,0) ± 1% кН (тс)
на поїздному режимі - 5,1 (18,4) ± 1% кН (тс)
при транспортуванні в неробочому стані з від'єднаними карданними валами, не більше — 25 (90) кН (тс)
Мінімальний радіус горизонтальної кривої, прохідною тепловозом (без вагонів) — 40 м
Мінімальний радіус, иа якому можлива зчіпка з вагонами — 135 м
Статичний прогин ресорного підвішування при службової масі — 60 ± 2 мм
Запас палива - 4600 (5400) ± 50 кг (л)
Запас піску - 1100 ± 50 кг
кількість:
води в системі охолодження - 0,55 (550) м3 (л)
масла в системі дизеля - 470 (520) кг (л)
масла в системі гидропередачи - 270 (300) кг (л)
Питома витрата палива дизелем иа повної потужності - 201,2 + 10 (148 + 7,5) г / (кВт-ч) [г / (л. С.-г)]
Витрата палива на холостому ходу - не більше 1,58 (5,7) г / с (кг / год)
Питома витрата масла на чад на повній потужності - 1,1 (0,8) г / (кВт-ч)
Сумарна питома витрата масла (з урахуванням слива) - не більше 2,11 (1,55) г / (кВт-ч) [г / (л. С.-г)] [г / (л. С.-г) ]