Співробітники Корпорації - це команда однодумців, згуртованих, цілеспрямованих та відповідальних професіоналів, завдяки яким DMS залишається впливовим учасником соціально-економічних процесів. Команда - одне з найважливіших конкурентних переваг холдингу, особливо в умовах нового етапу розвитку. Тому в основі кадрової політики Корпорації лежить завдання створення максимально комфортних умов праці та широких можливостей професійної реалізації.
В Корпорації DMS прийняті високі соціальні стандарти, які забезпечують:
- справедливу й ефективну систему оплати праці та преміювання, яка мотивує співробітників на досягнення необхідного результату;
- умови для постійного особистісного та професійного розвитку, в тому числі за фінансової підтримки Корпорації;
- широкі можливості зміцнення здоров'я, повноцінного відпочинку та якісного дозвілля співробітників та їх сімей.
Ще одним пріоритетом кадрової політики DMS є працевлаштування молодих перспективних і кваліфікованих фахівців з числа тимчасово переміщених осіб.
Корпорація DMS як роботодавець цікава сьогодні і початківцям фахівцям, і досвідченим професіоналам: досягнення стратегічних цілей компанії робить роботу цікавою, корисною і результативною, відкривають широкі можливості реалізації навіть для вимогливих профі, що володіють високою кваліфікацією і нестандартним мисленням.
Корпорація постійно формує кадровий резерв для всіх напрямків діяльності. Ми пропонуємо вам стати частиною високопрофесійної команди, в складі якої ви зможете досягти успіху.
Вакансії корпорації DMS®
Заступник Першого Віце-президента з податкового планування
- Вища профільна освіта (Фінанси і аудит)
- Переважно наявність сертифіката
- Знання стандартів МСФО.
- Досвід організації обліку корпоративного рівня не менше 5 років;
- Знання законодавчої бази, національних стандартів, вимог Нацкомфінпослуг.
- Досвід керівництва відділом бухгалтерії.
- Впевнений користувач програм: 1C8.2 Бухгалтерія, 1С8.3 Бухгалтерія, Клієнт-банк, M.E.Doc, Excel, УТП, УПП.
- Аналіз і контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на декількох юридичних особах
- Аналіз і контроль ведення управлінського обліку
- Податкове планування й оптимізація
- Стратегічне управління процесами бухгалтерії
- Взаємодія з контролюючими органами
- Графік роботи пн.-пт. з 9:00 до 18:00
- Заробітна плата - від 25000 грн. / За домовленістю
ПРОГРАМИСТ 1С
- Требуемый опыт работы: 3–6 лет
- Полная занятость, полный день
- Осуществляет обеспечение бесперебойной работы корпоративной информационной системы «1С:Предприятие» версии 8.2 и систем, сопряженных с ней.
- Осуществляет руководство по разработке и совершенствованию программного продукта 1С исходя из текущей управленческой политики Корпорации, но с учетом изменений в законодательстве Украины.
- Осуществляет руководство по написанию технических заданий и разработке новых форм отчетности в связи с изменениями текущего законодательства или стратегией развития бизнеса.
- Осуществляет информационно-консультационное сопровождение пользователей 1С.
- Организовывает работы по установке, отладке, опытной эксплуатации и поэтапному внедрению комплексов программных и информационно-технических средств, касающихся учетных систем.
- Осуществляет контроль проведения профилактических работ, устранением неисправностей, возникающих в процессе эксплуатации программного обеспечения.
- Осуществляет контроль соблюдения правил хранения, эксплуатации и резервного копирования баз данных.
- Проводит анализ причин отказов и нарушений в работе АСУ, разрабатывает план мероприятий по их устранению и предупреждению, повышению качества и надежности используемых программных продуктов.
- Руководит проектированием структуры баз данных и механизмов доступа к ним, разработкой и обеспечением регламента работы с данными системы, планированием обеспечения защиты системы в соответствии с концепцией обеспечения безопасности.
Заступник керавника ІТ-сектора
- Вища освіта: профільна спеціальність.
- Адміністрування серверів на базі Windows 2008 R2, Windows 2012 R2 і вище.
- Налаштування МФУ, тонких клієнтів, систем відеоконференцій.
- Координація роботи техпідтримки.
- Досвід адміністрування AD, Office365, Azure, систем бекапірованія.
- Досвід роботи: від 3 років, системним адміністратором в організації з числом комп'ютерів від 50 і вище, кілька філій / офісів, які працюють в одній корпоративної мережі.
- Старанність, відповідальність, робота в команді.
- Плюсом буде знання Lotus Notes / Domino
- Плюсом буде знання Cisco Call Manager.
- Забезпечення технічної підтримки бізнес-процесів корпорації.
- Безпосередньо брати участь у процесах всіх рівнів в разі нестандартних ситуацій у напрямку ІТ.
- Надавати звітність керівнику по ІТ і керівнику служби безпеки в відповідь.
- Управління поштовими скриньками користувачів.
- Здійснення другого рівня технічної підтримки.
- Координація першого рівня технічної підтримки, внесення змін в систему в разі виявлення помилок.
- Управління термінальній фермою.
- Коригування параметрів, моніторинг ресурсів, управління балансуванням.
- Управління Active Directory.
- Додавання / закриття доступу окремим користувачам, настройка прав доступу.