Кар'єра в DMS

Співробітники Корпорації - це команда однодумців, згуртованих, цілеспрямованих та відповідальних професіоналів, завдяки яким DMS залишається впливовим учасником соціально-економічних процесів. Команда - одне з найважливіших конкурентних переваг холдингу, особливо в умовах нового етапу розвитку. Тому в основі кадрової політики Корпорації лежить завдання створення максимально комфортних умов праці та широких можливостей професійної реалізації.

В Корпорації DMS прийняті високі соціальні стандарти, які забезпечують:

  • справедливу й ефективну систему оплати праці та преміювання, яка мотивує співробітників на досягнення необхідного результату;
  • умови для постійного особистісного та професійного розвитку, в тому числі за фінансової підтримки Корпорації;
  • широкі можливості зміцнення здоров'я, повноцінного відпочинку та якісного дозвілля співробітників та їх сімей.

Ще одним пріоритетом кадрової політики DMS є працевлаштування молодих перспективних і кваліфікованих фахівців з числа тимчасово переміщених осіб.

Корпорація DMS як роботодавець цікава сьогодні і початківцям фахівцям, і досвідченим професіоналам: досягнення стратегічних цілей компанії робить роботу цікавою, корисною і результативною, відкривають широкі можливості реалізації навіть для вимогливих профі, що володіють високою кваліфікацією і нестандартним мисленням.

Корпорація постійно формує кадровий резерв для всіх напрямків діяльності. Ми пропонуємо вам стати частиною високопрофесійної команди, в складі якої ви зможете досягти успіху.

Вакансії корпорації DMS®

КЕРІВНИК БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища будівельна освіта (Промислове і цивільне будівництво).
  2. Досвід роботи на посаді «Керівник проекту» не менше 5 років.
  3. Обов'язкове знання програм: Word, Excel, AutoCAD.
Посадові обов'язки:
  1. Організація процесу будівництва.
  2. Участь у розробці та контроль графіків будівництва.
  3. Організація роботи на об'єкті.
  4. Здійснення контролю за дотриманням термінів і якості виконання робіт.
  5. Контроль за веденням договірної роботи.
  6. Організація приймання виконаних робіт.
  7. Складання та контроль графіка фінансування об'єктів.
Відповісти на вакансію

ЮРИСКОНСУЛЬТ У БУДІВНИЦТВІ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища профільна освіта;
  2. Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;
  3. Знання Word, Excel - обов'язково!
  4. Володіння на високому рівні українською та російською мовами.
Посадові обов'язки:
  1. Договірна робота.
  2. Виявлення та оцінка правових ризиків при врегулюванні взаємин з контрагентами, вироблення пропозицій щодо їх усунення, мінімізації.
  3. Підготовка довідкового матеріалу і документів необхідних для отримання допусків СРО, необхідних для ведення будівельних і проектних робіт.
  4. Представлення інтересів організації в арбітражних судах, судах загальної юрисдикції (на всіх стадіях судового розгляду) включаючи, підготовку будь-яких процесуальних документів.
  5. Правовий супровід участі організації в тендерах.
  6. Земельні правовідносини (межування, постановка земельної ділянки на кадастровий облік, отримання кадастрових виписок на земельні ділянки.
  7. Участь у підготовці трудових договорів, договорів ЦПХ, посадових інструкцій, договорів про матеріальну відповідальність, взаємодія зі співробітниками відділу кадрів з питань застосування трудового законодавства.
  8. Внесення змін до установчих документів організацій.
  9. Консультування працівників організації з різних питань правового характеру.
Відповісти на вакансію

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР В БУДІВНИЦТВІ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища профільна освіта (облік, аудит, фінанси);
  2. Наявність додаткових сертифікатів за профілем - буде перевагою.
  3. Знання стандартів НСБО, 1С 8 УПП, електронний документообіг.
  4. Досвід ведення обліку корпоративного рівня.
  5. Досвід роботи з фінансовими і банківськими установами щодо кредитування та лізинговими операціями не менше 5 років;
  6. Досвід керівництва відділом бухгалтерії.
  7. Знання законодавчої бази, національних стандартів.
  8. Впевнений користувач програм: 1C8.2 Підприємство УПП, Клієнт-банк, M.E.Doc
Посадові обов'язки:
  1. Організація обліку і контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на декількох юридичних особах (торгівля, будівництво);
  2. Податкове планування й оптимізація;
  3. Контроль документообігу на підприємствах;
  4. Звітність податкова, фінансова, статистична.
  5. Взаємодія з контролюючими органами;
  6. Взаємодія з банками з питань кредитування, отримання банківських гарантій і процедур тендерів.
Відповісти на вакансію

НАЧАЛЬНИК ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОГО ВІДДІЛУ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища будівельна освіта (Промислове і цивільне будівництво).
  2. Досвід роботи - від 5 років.
  3. Знання нормативних та методичних матеріалів будівельного виробництва.
  4. Знання правил і норм охорони праці в будівництві.
Посадові обов'язки:
  1. Керівництво діяльністю виробничо-технічного відділу, контроль стану трудової та виробничої дисципліни працівників ВТВ.
  2. Контроль комплектності та якості, що надходить від замовника робочої та проектної документації.
  3. Організація технічної підготовки будівельного виробництва.
  4. Організація будівельних робіт.
  5. Забезпечення дотримання технологічної послідовності будівельно-монтажних робіт.
  6. Проведення виробничого контролю якості виконання будівельно-монтажних робіт.
Відповісти на вакансію

ІНЖЕНЕР ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОГО ВІДДІЛУ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Диплом інженера-будівельника
  2. Уміння читати креслення, знання БНіП і ДБН
  3. Досвід роботи не менше 5 років
  4. Готовність до виконання робіт за межами міста Києва та до можливих відрядженнь по Україні
Посадові обов'язки:
  1. Обрахунок обсягу матеріалів на підставі креслень
  2. Складання і обробка заявок на МТЦ
  3. Складання графіка виконання робіт
  4. Складання ПВР
  5. Збір та комплектація виконавчої документації для отримання сертифіката готовності будівельного об'єкта (введення в експлуатацію).
Відповісти на вакансію

ІНЖЕНЕР КОШТОРИСНИК

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища профільна освіта.
  2. Досвід роботи не менше 5 років.
Посадові обов'язки:
  1. Складання кошторисної документації для оформлення договорів підряду на електромонтажні, загальнобудівельні та ремонтно-експлуатаційні роботи відповідно до нормативних документів.
  2. Складання і контроль за підписанням актів виконаних робіт і довідок про вартість виконаних робіт за договорами підряду на електромонтажні і загальнобудівельні роботи.
  3. Складання звітної документації з питань електромонтажних, загальнобудівельних робіт і ремонтно-експлуатаційного обслуговування основних фондів підприємства.
  4. Складання та перегляд норм витрат матеріалів на електромонтажні, загальнобудівельні і ремонтно-експлуатаційні роботи.
Відповісти на вакансію

СПЕЦІАЛІСТ З КАДРІВ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища освіта
  2. Досвід роботи від 3 років в сфері роботи з персоналом.
  3. Відповідальність, уважність, планування і самоорганізація, здатність до навчання, комунікабельність, стресостійкість.
  4. Знання трудового законодавства України, 1С УПП 8.2
Посадові обов'язки:
  1. Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток, листків непрацездатності; ведення штатних розкладів; формування та ведення особових справ; облік, зберігання і заповнення трудових книжок і т.д.).
  2. Ведення табеля обліку робочого часу.
  3. Пошук і підбір персоналу.
Відповісти на вакансію

Відправити резюме або анкету