Кар'єра в DMS

Співробітники Корпорації - це команда однодумців, згуртованих, цілеспрямованих та відповідальних професіоналів, завдяки яким DMS залишається впливовим учасником соціально-економічних процесів. Команда - одне з найважливіших конкурентних переваг холдингу, особливо в умовах нового етапу розвитку. Тому в основі кадрової політики Корпорації лежить завдання створення максимально комфортних умов праці та широких можливостей професійної реалізації.

В Корпорації DMS прийняті високі соціальні стандарти, які забезпечують:

  • справедливу й ефективну систему оплати праці та преміювання, яка мотивує співробітників на досягнення необхідного результату;
  • умови для постійного особистісного та професійного розвитку, в тому числі за фінансової підтримки Корпорації;
  • широкі можливості зміцнення здоров'я, повноцінного відпочинку та якісного дозвілля співробітників та їх сімей.

Ще одним пріоритетом кадрової політики DMS є працевлаштування молодих перспективних і кваліфікованих фахівців з числа тимчасово переміщених осіб.

Корпорація DMS як роботодавець цікава сьогодні і початківцям фахівцям, і досвідченим професіоналам: досягнення стратегічних цілей компанії робить роботу цікавою, корисною і результативною, відкривають широкі можливості реалізації навіть для вимогливих профі, що володіють високою кваліфікацією і нестандартним мисленням.

Корпорація постійно формує кадровий резерв для всіх напрямків діяльності. Ми пропонуємо вам стати частиною високопрофесійної команди, в складі якої ви зможете досягти успіху.

Вакансії корпорації DMS®

ЮРИСКОНСУЛЬТ У БУДІВНИЦТВІ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища профільна освіта;
  2. Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;
  3. Знання Word, Excel - обов'язково!
  4. Володіння на високому рівні українською та російською мовами.
Посадові обов'язки:
  1. Договірна робота.
  2. Виявлення та оцінка правових ризиків при врегулюванні взаємин з контрагентами, вироблення пропозицій щодо їх усунення, мінімізації.
  3. Підготовка аналітичних довідок за запитами.
  4. Підготовка будь-яких процесуальних документів.
  5. Участь у підготовці трудових договорів, договорів ЦПХ, посадових інструкцій, договорів про матеріальну відповідальність.
  6. Взаємодія з співробітниками відділу кадрів з питань застосування трудового законодавства.
  7. Внесення змін до установчих документів.
  8. Консультування працівників організації з різних питань правового характеру.
Відповісти на вакансію

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР В БУДІВНИЦТВІ

Докладніше
Вимоги до кандидата:
  1. Вища профільна освіта (облік, аудит, фінанси);
  2. Наявність додаткових сертифікатів за профілем - буде перевагою.
  3. Знання стандартів НСБО, 1С 8 УПП, електронний документообіг.
  4. Досвід ведення обліку корпоративного рівня.
  5. Досвід роботи з фінансовими і банківськими установами щодо кредитування та лізинговими операціями не менше 5 років;
  6. Досвід керівництва відділом бухгалтерії.
  7. Знання законодавчої бази, національних стандартів.
  8. Впевнений користувач програм: 1C8.2 Підприємство УПП, Клієнт-банк, M.E.Doc
Посадові обов'язки:
  1. Організація обліку і контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на декількох юридичних особах (торгівля, будівництво);
  2. Податкове планування й оптимізація;
  3. Контроль документообігу на підприємствах;
  4. Звітність податкова, фінансова, статистична.
  5. Взаємодія з контролюючими органами;
  6. Взаємодія з банками з питань кредитування, отримання банківських гарантій і процедур тендерів.
Відповісти на вакансію

Відправити резюме або анкету