Перспективи Корпорації

Фінансово-промислова корпорація DMS має багаторічний досвід розробки та реалізації проектів в реальному секторі економіки, в тому числі й в сфері впровадження інноваційних рішень. У 2010-2013 роках фахівці холдингу спільно з провідними науковими співробітниками Донецька й України на базі передового зарубіжного досвіду розробили ряд інвестиційних проектів в області вуглевидобутку, будівництва, виробництва альтернативних видів палива та зовнішньої реклами, які отримали високу оцінку експертного співтовариства, але, на жаль, з об'єктивних причин так і не були реалізовані.

Сьогодні Корпорація працює над новими інвестиційними програмами, які можуть стати основою для бізнес-колаборації як всередині країни, так і з залученням зарубіжних інвесторів. При розробці проектів на перше місце ставиться затребуваність й інноваційність рішень, їх практична реалізація, оптимальне співвідношення ризиків і можливостей.

Ми запрошуємо до співпраці всі зацікавлені структури в розвитку української економіки й поліпшення інвестиційного клімату в країні.

НАШІ ПРОЕКТИ

• Виробництво теплової енергії. Енергоефективність

Інвест Груп ТеплоЕнерго представляє інтереси Корпорації DMS в сфері виробництва теплової енергії.

Компанія здійснює:

- розробку й реалізацію інвестиційних проектів в сфері теплозабезпечення та виробництва гарячої води;

- виробництво та постачання теплової енергії та гарячої води з використанням альтернативних видів палива;

- укладання та обслуговування енергосервісних контрактів.

Також компанія виконує повний комплекс робіт, включаючи:

1. Проведення енергоаудиту, аналіз отриманих даних, вибір рішення, метою якого є здешевлення теплопостачання.

2. Інвестування власних ресурсів і виконання повного комплексу робіт від проектування до будівництва виробничих потужностей.

3. Експлуатація котелень. Продаж теплової енергії за конкурентною ціною.

На сьогоднішній день в активі Інвест Груп ТеплоЕнерго сім діючих котелень в Київській області, оснащених найновішим обладнанням та працюють на альтернативному, екологічно безпечному і економічному паливі. Загальний обсяг інвестицій склав близько 20 млн грн.

За підсумками реалізації інвестиційних проектів в м. Ірпінь побудовані й успішно експлуатуються блокові котельні, які працюють на такому альтернативному паливі як лузга, тирса, паливні пелети.

Інвестування та реалізація проектів модернізації й переоснащення котельного господарства в містах України дозволить забезпечити зниження витрати палива за рахунок використання енергоефективного обладнання та оптимізації виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, забезпечити якість і конкурентну ціну опалення.

У перспективі планується збільшити інвестиційний портфель мінімум в три рази - до 60 млн грн. Реалізація інвестиційних програм, пов'язаних з тепловою генерацією й модернізацією систем теплопостачання, планується в Київській, Луганській (контрольована територія), Кіровоградській, Чернігівській, Полтавській і Дніпропетровській областях.

Також одним з переваг співпраці з Інвест Груп ТеплоЕнерго є можливість реалізації енергосервісного контракту. Це один з ефективних й економічно вигідних для замовника інструментів підвищення енергоефективності: контракт передбачає повернення коштів, витрачених на енергозбереження, за рахунок економії витрат енергоресурсів. При цьому замовник не вкладає кошти в реалізацію заходів з енергозбереження, а тільки перераховує на рахунок енергосервісної компанії (ЕСКО) зекономлені після модернізації кошти, якщо така економія буде досягнута. Весь комплекс необхідних заходів і ризики по досягненню заявлених результатів - зона відповідальності ЕСКО. Таким чином, енергосервісна компанія зацікавлена ​​в якісному виконанні робіт, так як окупність проекту та розмір прибутку прямо залежать від обсягу зекономлених замовником коштів.

Ми запрошуємо до співпраці компанії, для яких виробництво теплової енергії є основним або допоміжним бізнесом, для розвитку успішного партнерства в цьому перспективному напрямку. Також ми відкриті до взаємодії з державними органами місцевого самоврядування, зацікавленими в тому, щоб жителі, інтереси яких вони представляють, отримували якісні послуги, а місто отримало сучасну систему теплопостачання.

• Залізничні перевезення

В якості одного з перспективних для інвестування власних коштів і залучення зовнішніх фінансових ресурсів напрямків Корпорація DMS розглядає ринок залізничних перевезень в сегменті, де потрібен новий, технічно вдосконалений, комерційно придатний і технологічно рухливий залізничний склад. Стратегія розвитку даного бізнес-напрямку передбачає нарощування власного парку вантажних залізничних напіввагонів з їх формуванням в маршрути. Важливим стимулом для розширення присутності Компанії в даному сегменті стала державна політика, спрямована на лібералізацію ринку тяги.

За обсягом вантажних перевезень залізниці України займають четверте місце на Євразійському континенті - річний обсяг перевезень (на 1 км залізниць) в 3-5 разів перевищує відповідний показник в інших європейських країнах. Територією країни проходять основні транспортні транс'європейські коридори: Схід-Захід, Балтика-Чорне море. Українські залізниці безпосередньо межують і взаємодіють з дорогами 7 країн, 40 міжнародними залізничними переходами, а також обслуговують 18 портів Чорноморсько-Азовського басейну. Територією України проходять 3 міжнародні залізничні транспортні коридори. І, разом з тим, перевезення вантажів залізничним транспортом в Україні переживають системну кризу. Перш за все це пов'язано з високим ступенем зношеності рухомого складу і дефіцитом технічно справних і комерційно придатних для перевезення вантажів вагонів. Згідно з прогнозами аналітиків, дефіцит в наймасовішому й ліквідному сегменті - на ринку піввагонів - становить близько 20 тис. одиниць без урахування необхідності списання вагонів з продовженим понад нормативний строк експлуатації. Тому реальну потребу в оновленні парку піввагонів фахівці ринку оцінюють в 4-5 тис. одиниць на рік протягом наступних 5-7 років.

Запустити механізм вирішення даної системної проблеми може Постанова Кабінету Міністрів України «Про реалізацію пілотного проекту щодо допуску приватних локомотивів до роботи на окремих маршрутах на залізничних шляхах загального користування». Це, на думку влади, дозволить частково вирішити питання дефіциту тягового рухомого складу «Укрзалізниці», протестувати функціонування ринку залізничних перевезень в умовах роботи декількох залізничних перевізників, відпрацювати технічні й технологічні особливості реалізації доступу до залізничної інфраструктури, дослідити питання організації безпеки руху при експлуатації приватних поїзних формувань на залізничній мережі загального користування.

Корпорація DMS планує увійти до ТОП-20 приватних власників піввагонів в Україні, збільшивши їх кількість до 500 одиниць і сформувавши близько 10 комерційно привабливих маршрутів. Реалізація даної інвестиційної програми передбачена в два етапи. Стратегія просування заснована на багаторічному досвіді ефективної роботи з АТ «Укрзалізниця», з іншими учасниками та операторами ринку.

Інтереси ФПК DMS в сегменті залізничних перевезень представляє «Альфа Груп Київ». Компанія здійснює:

- залучення акціонерного, інвестиційного й позикового капіталу для фінансування вагонної програми;

- управління фінансами, отриманими як дохід від експлуатації рухомого складу;

- оперативну роботу з фінансовими установами щодо виконання зобов'язань;

- організацію ефективного використання власного й залученого рухомого складу;

- контроль ремонту та обслуговування рухомого складу.

Основними конкурентними перевагами Корпорації для інвесторів та партнерів є:

- багаторічний досвід роботи на ринку залізничних перевезень, компетентність менеджменту й фахівців, налагоджені бізнес-процеси;

- наявність парку переважно нових технологічних вагонів, кількість яких постійно збільшується;

- стійкі ділові відносини з АТ «Укрзалізниця», іншими учасниками й операторами ринку;

- фінансова стабільність, яка дозволяє надавати замовникам гнучкі фінансові умови;

- знання структури, напрямків і тенденцій ринку залізничних перевезень, що дозволяє розширювати бізнес і задовольняти попит на якісні послуги.

Сьогодні Компанія пропонує затребувані високоякісні послуги в сфері вантажних залізничних перевезень:

- поставка комерційних вантажів на умовах СРТ-станція замовника й точно в строк, що дозволяє клієнтам ефективно управляти запасами;

- організація перевезень новим рухомим складом, що істотно знижує часові та фінансові витрати на вантажно-розвантажувальні роботи, виключає стадію підготовки рухомого складу та збитки від втрат при транспортуванні сипучих вантажів;

- організація оперативного контролю за пересуванням вагонів і вантажів, що дозволяє замовникам забезпечувати якість системи планування;

- організація переважно маршрутних відправок, що дозволяє істотно скоротити час на доставку вантажів;

- можливість пропонувати замовникам оплату як за фактом надання послуг, так і надавати відстрочку платежу.

• Приватна залізнична тяга

На залізничному транспорті останнім часом спостерігається зниження обсягів перевезень, збільшується час доставки, витрати на вантажно-розвантажувальні роботи, несвоєчасно надають оперативну інформацію пересуванням вагонів вантажів, що пов'язано з відсутністю конкуренції, дуже великим ступенем зносу залізничного рухомого складу та його дефіцитом. Дефіцит же маневрових і магістральних тепловозів привів до нездатності задоволення потреб у вантажних перевезеннях, що в свою чергу негативно впливає на конкурентоспроможність вітчизняних підприємств, а також на всю економіку України.

04 грудня 2019 року, Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про реалізацію пілотного проекту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремих маршрутах на залізничних шляхах загального користування». «Допуск приватної тяги до роботи дозволить частково вирішити питання дефіциту тягового рухомого складу« Укрзалізниці » та протестувати функціонування ринку залізничних перевезень в умовах роботи декількох залізничних перевізників, відпрацювати технічні та технологічні особливості реалізації доступу до залізничної інфраструктури, дослідити питання організації безпеки руху при експлуатації приватних поїзних формувань на залізничній мережі загального користування », - зазначив Владислав Криклій.

Корпорацію DMS в сегменті локомотивної тяги представляє "ЕЛК" ТРАНСЛОГІСТІК КИЇВ ", яка з 2017 року успішно розвивається на ринку залізничних перевезень. У зв'язку з існуючим дефіцитом в Україні локомотивної тяги при проведенні маневрових робіт, а також впровадженням на залізниці приватної тяги на магістральних маршрутах , компанія давно серйозно вивчає і ринок тяги.

В даний час, підприємство уклало контракт на придбання 4-х одиниць тепловозів серії ЧМЕ-3 (виробництва Чехії), 2-х одиниць магістральних тепловозів 2ТЕ10. Дані тепловози купуються підприємством з метою розширення сфери своєї професійної діяльності в рамках залізничного напрямку, зокрема для роботи на них з обслуговування клієнтів зі своїми бригадами машиністів, і як наслідок, зростання доходів підприємства. Серед потенційних клієнтів як на оренду, так і на придбання тепловозів: морські торговельні порти, ГЗК, приватні ж/д оператори України, найбільші групи компаній України (СКМ, АрселорМіттал і інші) і ряд компаній з Прибалтики та країн Середньої Азії.